MulticastTV Download

MulticastTV je program za gledanje televizijskih programov SIOL in Amis na računalniku (Windows XP, Windows 7, Windows 8,...)

- POMEMBNO: Namestitveni program Multicasttv samodejno detektira ali so nameščene DirectX9c datoteke in ob namestitvi ponudi zagon Microsoftovega programa za prenos teh datotek. 

Detekcija ni 100%, zato v primeru, da MulticastTV ne deluje pravilno, npr. zoom ne deluje, izklaplja se aero stil, namestite manjkajoče datoteke ročno: Namestite DirectX End-User Runtime (povezava)

- Če se program ne zažene ali ni stabilen, ga odstranite (Start ->MulticastTV->Uninstall MulticastTV).
Poiščite mapo kjer je bil program nameščen, ponavadi je to C:\Program Files\MulticastTV ali C:\Program Files (x86)\MulticastTV in izbrišite vse datoteke.
Po ponovni namestitvi na koncu obkljukajte Clean Settings.

- Če opažate "sprane barve" (črna ni povsem črna ter bela ni povsem bela), v nastavitvah gonilnikov grafične kartice izberite dinamičen razpon (0-255)

- Več pa si preberite v MulticastTV: Pogosto zastavljena vprašanja


Download


  • MulticastTV_0_35.9.4_VLC-FE (Download)
MulticastTV VLC FE (Vlc > 1.X front end).
FE verzija vsebuje samo grafični vmesnik, "motor" predvajalnika pa je v celoti vlc. Navodila za posodobitev vlc datotek so na voljo v menuju Pomoč.
Nekatere funkcije pri VLC-FE verziji ne delujejo, ker so za delovanje potrebne spremembe v vlc-jevi izvorni kodi. Primer take funkcije je zoomiranje, ki ne deluje pravilno, prav tako se ne da odpreti tabele in prikaza trenutne in naslednje oddaje s premikanjem miške na rob ekrana. Če pogrešate te funkcije, uporabite standardno MulticastTV verzijo. Zoomiranje bo lahko pričelo pravilno delovati z namestitvijo novejšega vlc-ja po postopku opisanem v menuju Pomoč.


  • MulticastTV_0_35.9.3_VLC-FE (Download)




Če imate problem z downloadanjem programa Multicast TV, nam to sporočite preko komentarja!

7 komentarjev:

  1. pozdrav

    na novo sem naložil multicasttv na nov leptop in mi noče delat
    vsa pogosta vprašanja sem pregledu in probal rešit zadevo vedar mi še vedno noče prikazat slike ne zvoka
    vnesel sm programe vendar jim nemorem posodobit ip ker ko dam na možnosti preveri za nove mi da status protocol error
    kaj naj naredim?
    hvala lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo.
    Namestil sem zadnjo verzijo MC pa mi ne dela regulacija zvoka z koleščkom nti na puščice levo ,desno ne reagira. Ali obstaja kakšna pomoč? lp

    OdgovoriIzbriši
  3. pozdravljeni, na moje PC-ju sem imel multicast inštalirano in je vse vredu delal dokler nisem na istem računalniku inštaliral progrem LabVIEW katerega rabim za šolo, skratka ko kliknem na progrema mi piše EPG NOT AVALIABLE. morda vesta kaj je lahko narobe oz kako lahko zadevo rešim? sicer sem naročnik optike na T-2ju torej signal dobim preko T-2

    OdgovoriIzbriši
  4. Prenos programa ne deluje več (javi File not found. Sorry, that file doesn’t live here anymore. It might have been moved or made private.) Prosil bi če lahko posodobite povezavo ali pošljete link.

    OdgovoriIzbriši